wtorek, 6 kwietnia 2010

Tank Bag

Tym razem padło na torbę, pomysł zaczerpnąłem z forum Bikepacking i galerii Carousela.

W tankbag'u miały zmieścić się 'na styk' dokumenty, kasa, scyzoryk, multitool, aparat, wyszła trochę większa i do środka wchodzi również kurtka przeciwdeszczowa.




Dwie płytki usztywniające wyciąłem z 3mm płyty ze spienionego PCV ze starego mapnika. Ważą 40g, ale nie będzie używane, bo torebka po wypchaniu kurtką jest wystarczająco sztywna.

Niewypchana torba w terenie trochę podskakuje i buja się na boki, na szosie jest stabilna. Po dorzuceniu kawałka okrągłej gumki 3mm powinno być lepiej.

Tankbag waży 52g, to 488g(!) mniej, niż stara torba :)))

5 komentarzy:

  1. Hej! Wykonanie jest troszkę kiepskie. Brzegi torby nie są obszyte. Troszkę to tak odrzuca;) Nie zaczepiasz kolanami o nią jak jedziesz? A jak jest z dostępem do zawartości właśnie w czasie jazdy? Ogólnie pomysł ciekawy...no i lekki.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolanami nie zaczepiam, brzegów nie obszywałem, bo chciałem wytestować rzep. Torbę zrobiłem, żeby mieć dostęp do aparatu podczas jazdy, rzep się jednak nie sprawdza, zamek będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę inaczej i pewnie stabilniej:

    http://www.epicrideresearch.com/product-information.php

    Test:

    http://reviews.mtbr.com/blog/mountain-feedbag-storage-bag/

    OdpowiedzUsuń
  4. A to się nie odwraca "do góry nogami" podczas jazdy?
    Jaka siła utrzymuje to na górze rury?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, z przodu jest rzep, który owija się wokół górnej miski sterowej

    OdpowiedzUsuń