czwartek, 1 kwietnia 2010

Kurtka

Technologia Novadry® gwarantuje skuteczną ochronę przed deszczem i optymalną oddychalność. Dzięki rozwiązaniom technicznym Novadry® woda nie przedostaje się do środka kurtki, a wilgoć wytwarzana przez skórę jest odprowadzana.

Kosmiczna technologia jak na kurtkę za 30zł ;)




Quechua Rain Cut, do kupienia w Decathlonie. To kurtka turystyczna, nie rowerowa, więc warto wziąć większy rozmiar, żeby osłaniała 'siodełko' podczas zjazdy. Pakuje się do małej kieszonki, która raczej nie może być używana jako kieszonka, bo nie ma sensownego zamknięcia(dwie tasiemki z dwóch stron kieszeni, na jednej jest supeł, na drugiej pętelka).

Kurtka wchodzi do 0,5L kubka.

W kapturze trzeba zrobić kilka dziurek i dodać gumkę ze ściągaczem, bez tego będzie go zwiewało.

Stary Rockrider L ważył 486g, Quechua Rain Cut (rozmiar L) waży 161g, zysk wagowy to 324g.

3 komentarze:

  1. Też mam tą kurteczkę - ostatnio zrobiłem w niej ponad 200km trasę przy temperaturze do 5 stopni (pod spodem sama koszulka) i było mi bardzo komfortowo, nie zmokłem a jednocześnie nie zapociłem się. Do 10 stopni jest przyzwoicie. Przy większych temperaturach jest mi w niej za ciepło, dlatego myślałem o zrobieniu w niej jakiś otworów wentylacyjnych, np. siateczek pod pachami.
    A to: "wilgoć wytwarzana przez skórę jest odprowadzana." to chyba żart prima aprilisowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak z tą ochroną przed deszczem?

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest folia jak w tropiku od namiotu, nie ma prawa przeciekac.

    OdpowiedzUsuń